Bakken

Nu är vi hemma efter en heldag på Bakken i Danmark. Vilket ställe, det var superskoj för barnen och konstigt nog för mig också (jag tycker nämligen inte om att åka karusell mer, det snurrar så längst upp) här finns det karuseller som tilltalar alla åldrar och då även sådana som mig som inte längre klarar av att åka. Vår lilla son på 4 år hängde med M 9 år och J 7 år, upp i alla vuxenkaruseller. De börja ganska beskedligt med den lilla nyckelpige karusellen och sen stegra sig farten och höjden till bl.a forsränning, vikingaskeppet och den stora träbanan. Vädret var precis som det ska vara när man är iväg så här, det är bara en sak som inte är bra med fint väder...getingar. Jennyk skrev en dag om de irriterande trippsen som kliar och kryper in överallt. Men jag får nog säga att getingarna är värre. Man behöver inte äta något eller ens provosera dem, de sticker ändå. Det gör så ont..på min arm.

Kommentarer
Postat av: Linda P

Tack vad gullig du är! Ska kolla i Jennys blogg :)

2008-08-11 @ 22:48:15
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: Linda P

Hmmm, vilken tävling menar du? Kan inte hitta någon.

2008-08-11 @ 22:50:34
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: Stina

Fy sjutton o stackars dig! Det gör jätteont att bli stucken av en geting! Tyvärr har nog getingarna ett av sina högkvarter på Bakken, vi har också haft bekymmer med getingar där.

2008-08-12 @ 09:06:56
Postat av: Ingells

Augusti månad är getingarnas festivalmånad. Då blir det trötta, slöa och vill in i vår värld. Väldigt jobbigt!



Bakken är underbart - en tur varje år måste vi göra!

2008-08-12 @ 11:24:42
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0