Fullt upp!

Det har inte blivit så mycket bloggande på några dagar och det kommer bli lite mindre ett tag fram. Har nämligen lite projekt framför mig som tar lite tid. Om resultatet blir bra får ni kanske se. Idag har jag haft mammalediga kollegor på besök och alla barn därtill. Det är 5 barn mellan 3-4 år och 3 barn på 8 mån -1 år. Full rulle med andra ord! Så nu är jag helt slut...det blir ett varmt bad, mama tidningen och en kopp kaffe sen sängen. Ska nämligen på klassfest i morgon(grundskolan) utan barn. Första kvällen på ett år som jag åker bort utan Hannes. Skönt, tomt, konstigt och lite oroligt. Tänk att kunna sitta ner i lugn och ro, prata och äta mat.

Kommentarer
Postat av: jenny

Tusen tack för pratstunden idag, det är så otroligt lätt att prata med er eftersom ni inte kan teckenspråk och jag inte kan prata - ändå går det så bra. Jätteskönt tycker jag! Vi ska ta och bestämma ett datum för middag :) Jag ska också på tjejfest imorgon så det kommer bli roligt



storkram

2008-08-15 @ 20:12:40
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Stina

Ha' så kul på festen i morgon! Blir nyfiken på dina "projekt".......

2008-08-15 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0