Jonathans rum

Jonathans rum ska genomgå en upplyfting, där det idag bara finns en säng och en garderob som inte är så funktionell. Eftersom vi har så gått om plats så behöver inte barnen leka på sina rum, utan där kan man ta det lugnt och få vara för sig själv. Garderoben ska tas bort och där kommer att komma upp en tapet för att bryta av i det vita rumet. Sängen kommer lyftas upp på två skåp med mycket förvaringsmöjligheter i. Bakom dessa skåp och under sängen blir ett litet krypin. På motsatt vägg kommer en fyrkant av griffelfärg att målas och där under kommer ett skrivbord. Basfärgerna är som vanligt vitt och svart, eftersom Jonathan tycker om grönt blir detta färgen som adderas. När detta är klart kommer bilder att visas. Ha tålamod...



Bravur klocka: 399:-

Sveje matta: 99:-

Vika amon skrivbord: 745:-

Agam stol: 329:-

Kvart lampa: 99:-

Björklund&Wingqvist tapet: 620:-

Pax skåp: 1648:-

Kommentarer
Postat av: jenny

Vi ska också fixa barnens rum med nya detaljer. Skrivbordet hade jag tänkt köpa till Albert, jättefint! Lyllo dig som jobbar på IKEA ;)Mycket snygg kollage förresten



Kramen



ps: din man är grym på att skriva dikter, imponerande. Inte så konstigt att han vinnber priser

2008-08-24 @ 11:08:13
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: a home far away

Hej vilken härligt fin blogg du har,o välkommen till bloggvärlden, jag är själv relativt ny:-



Ha en fin söndagkväll önskar Gunilla i Singapore

2008-08-24 @ 15:27:45
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Jenny: Tack! Ja det är inte helt fel att jobba där man gör.



Gunilla: Tack! Jag får säga det samma om din blogg. Otroligt härligt hem, det är inte den stilen jag ser framför mig när jag tänker Singapore. Jag har varit där i en dag, så vi såg nog bara en bråkdel av landet.

2008-08-24 @ 16:30:04
URL: http://nakirlu.blogg.se/
Postat av: Mrs. b

Kikar in här jag också!

Ska bli spännande att se rummet. Har själv beställt Myra!

2008-08-26 @ 21:05:06
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0