Sälja bilen

Vi har bestämt oss för att sälja vår andrabil (inte utan ångest). Dels för att jag går hemma i ett halvår till, samt att det  inte är direkt billigt med två bilar. Jag tror inte att bensinen har nått sin gräns, det lär inte dröja läng tills vi får betala 20:- för en liter. Man kör onekligen mer bara för att man har möjligheten, det finns både cykel och kollektiv trafik. Fast den dagen då jag börjar jobba kommer jag nog sakna vår lilla bil, men man vänjer sig.. Hannes hjälpte oss med att få den städad och fin idag.


Kommentarer
Postat av: princessmamman

Vilken fin blogg du har! Har inte hunnit kika förrän nu, och jag tyckte om det jag läste. Det är en bra blandning av familjeliv och inredning... Jag sitter själv och spanar efter insoriation till lekstugans inredning. Du kanske har några tips? Din äldste son har iallafall vankat här fram och tillbaka och nyfiket frågat när vi ska flytta in möblerna i stugan.

Kramar från

princessmamman på andra sidan lekplatsen

2008-07-14 @ 21:33:22
Postat av: jenny

Hej! Vi är verkligen illa tvungna att ha två bilarr och det är så oerhört dyrt att det inte kan vara sant. Trist!! Hoppas allt är bra med er, stora kramar

2008-07-14 @ 23:53:50
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Princessmamman: Lekstugan skulle väl vara grå på utsidan, varför inte då ha mycket färg på insidan. Var det inte någon av barnen som undrade om man kunde måla på er tapet i tv rumet? Gör en kreativ vägg, där de själva får måla o rita. Bör kanske sätta en tapet eller själv göra att mönster som de kan fylla i. Det är roligt att få "riktigt" porslin och köks saker som man inte behöver längre själv. I mama tindningen nr 7 finns det mycket inspitation om lekstugor. Tack för att du kika in. Kram

2008-07-15 @ 18:32:41
URL: http://nakirlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0