Wolf Creek

Wolf Creek
Bild: Scanbox Entertainment

Vi var hemma hos våra trevliga vänner o grilla. Efter den goda maten blev vi sugna på att se en film så Per o H cykla ner i byn och hyrde denna verklighetsbaserade skräckfilm, WOLF CREEK.
Tre ungdomar ger sig ut på campingresa i Australiens vildmarker. Efter problem med bilen blir de strandade mitt i ingenstans. Som "tur" är stöter de på en trevlig landsortsman som erbjuder sig att fixa bilen, utan några egentliga alternativ följer de ovetandes med... Detta är en film som sätter fart på alla ens känslor. Alla barn bör sova och så ska man inte se den om man är själv.


Kommentarer
Postat av: Maria

Kommer ni ihåg att vi har sett denna innan?

Tack för att ni påminner mig om denna film...

Nu känns min resa till Australien så underbar...

2008-07-13 @ 22:49:45
Postat av: jenny

Den har vi sett och jag blev förbannad när tjejen sprang tillbaka.. Usch! Man blev alldeles utmattad efter filmens slut..

2008-07-14 @ 23:54:37
URL: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0