Tålamod

Ha tålamod...Det pysslas så mycket här hemma att inläggen blir lidande. Jag har lite panik...för om två veckor så börjar jag åter att jobba och det vet man hur det kommer bli. Stressar hem för att hinna se barnen innan de kryper till sängs och sen måste man själv få sätta sig ner en stund. Julen kommer med ilfart och med den en massa andra saker. Så jag kommer nog inte bli lika flitig här på bloggen som nu under min mammaledighet. Men det är så roligt att blogga, få trevliga kommentarer och framför allt läsa alla andras underbara bloggar att jag nog kommer hamna framför datan ett par kvällar ändå. Tiden och orken får utvisa detta. Men för att inte behöva titta in hos mig dag efter dag och upptäcka att det inte kommit in något skoj kan man ansluta sig till bloggkoll. Du sparar tid och den ska du vara rädd om. Lägg upp dina favorit bloggar och besök dem endast när det gjort något nytt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaha så du blir tvungen att börja jobba tidigare än vad du hade tänkt dig ändå, ja så är det, men jag hoppas att du hinner blogga lite här inne ändå för man behöver ju lite avkoppling från vardagen och kunna sätta sig ner och skriva lite på bloggen och bara andas ut en stund. Ha det gott kram Johanna

2008-11-17 @ 22:32:27
Postat av: Proforma

Aj då, börja jobba så här precis innan jul.

Blogga blir som ett gift, har man en gång börjat så är det svårt att låta bli. Du hittar säkert en stund då och då.

Dig har jag redan med på Bloggkoll!

2008-11-17 @ 23:21:09
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0