Utställning





Som ni säkert läste i ett tidigare inlägg så ska jag vara med på utställningen som Juniform har dragit igång. Denna kommer att visas här på min blogg den 2 dec. Själv längtar jag jätte mycket, för i detta nu så vet jag lika mycket som ni.(förutom att jag själv vet vad jag har bidragit med) Det är hela 53 bidrag som kommer att presenteras. Här kan du se samtliga deltagare.

Juniform skriver:
Från Finland till Philadelphia börjas det att sys, fotograferas, fixas och målas och den 2:a december blir det stort vernissage här i form av ett fotocollage av de inlämnade bidragen. Alla bidrag kommer även att kunna ses i större format på respektive blogg.



Kommentarer
Postat av: Mrs. b

Spännande! Hade jag haft tid och ork hade jag gärna också varit med. Inte för att jag direkt vet vad jag skulle ha bidragit med, men nåt kommer man alltid på! :-)

2008-11-13 @ 20:12:03
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0