Jul

Julen börjar närma sig vilket är härligt. Känner att det ska bli riktigt roligt att snart börja fixa med julkort och pyssel. Julklappar ska handlas vilket är den jobbiga biten, men börjar man i tid brukar det oftast bli bra. Det är lika skoj att ge bort julklappar som att få. Hittade inspirerande bilder hos Nostalgi Fyn som jag måste visa. Vissa tycker kanske att det är förtidigt. Men jag är av den sorten som tycker det är mysigt nu och fram till julafton, sen kan granen ut. Min man börjar nog snart spela julmusik, det är lite konstigt att den inte redan spelas.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja då har vi något gemensamt ler jag är lika tokig i julen som du och har redan köpt mina julklappar nåja inte alla jag har några kvar men jag vet vad jag ska ge alla och man längtar jättemycket till att få börja pynta och göra det fint och mysigt här hemma. Din sambo vill spela julmusik tidigt jag är likadan men min sambo tycker att jag är tokig som redan tänker på julen men sån är jag, kul att höra att det är mer än jag som är tokig i julen och julmusik hehe! Ha det gott kram

2008-10-17 @ 14:05:01
Postat av: Malin

Vi har inte kunnat avhålla oss från julmusik utan redan förra helgen brakade Jan Malmsjö loss i huset...

2008-10-17 @ 19:52:28
URL: http://www.westofthemoon.blogsome.com
Postat av: a home far away

Ahhh jag längtar också till julen, ska till Sverige i november och julhandla lite...karln min tycker inte jag är riktigt klok...



Ha en fin helg!

Kram Gunilla i Singapore

2008-10-18 @ 10:57:33
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: Malin

Julen är en mysig tid på året. Tänk att krypa upp i soffan med en pläd och en mugg med glögg och ha en massa ljus tända och en burk FULL(en liten stund i alla fall) med pepparkakor:) Lääängtar! Kram

2008-10-22 @ 09:08:38
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0