Recept

Efter den super sköna promenaden fortsatte jag med mitt lilla projekt... Har haft en receptbok som tillslut har sett ut som en katastrof. Att hitta det man letat efter har inte varit så lätt. Så nu är det rensning och renskrivning i nya receptboken som gäller. Jag har upptäckt att man samlar på sig en massa godheter från tidningar som man aldrig tittat på, tyvärr kommer dessa nu att gå i stöpet. Det ska bara finnas med recept som man verkligen tycker om och vill göra. Jag bjuder på ett recept som vi blev bjudna på av just Lena och hennes man nu i sommras. Hennes super goda pastagratäng.




Kommentarer
Postat av: Proforma

Låter gott! Nu har jag både middag och en god äppelkaka till efterrätt, tackar!

2008-09-30 @ 23:01:48
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0