Äntligen!!!

Idag har det för första gången på riktigt länge hänt något här hemma. Listan är oändligt lång med saker som ska göras, små som stora projekt. Nu har en rad fått ett litet streck på listan, men detta projekt har en fortsättning, som inom snar framtid kommer att iordning ställas. Hoppas att jag gjort er riktigt nyfikna......ni får snart se.
Jag kan säga så mycket som att svart färg var en stor ingriediens, vilket säkert gjorde er förvånade!

Nu har Hannes blivit uggle ägare.


Bild: Ulrika

Kommentarer
Postat av: Proforma

Klart jag blir nyfiken!

Fin uggla!

2009-04-21 @ 23:54:41
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Mrs. b

Ja, lite nyfiken blir man allt!

Så han fick sig en fin uggla till slut, kan tänka mig att han blev nöjd :-)

2009-05-03 @ 14:17:51
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad är det som ska göras?

Är så nyfiken...

2009-05-04 @ 19:53:36
Postat av: Maria

Vad är det som ska göras?

Är så nyfiken...

2009-05-04 @ 19:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0