Var tar tiden vägen...

...var hemma förra veckan pga magsjuka, den var lite märklig. Har man varit gravid och haft känningar av illamående så var känslan precis den samma. Vet dock att det var magsjuka för gravid är jag inte. Det är sååå bra med två små knattar. Denna vecka kommer också bara försvinna utan att man ens hinner blinka. Befinner mig än en gång i Jönköping på jobbutbildning, här blir det långa dagar. Allt man orkar göra på kvällen är att hoppa ner i sin säng på hotellet och ta fram datan. Här sitter jag nu och längtar hem till familjen.

Bild: Cosas

Kommentarer
Postat av: Milla S

Vilken tur att du kan blogga från hotellet!

Hoppas utbildningen är givande!

Kram

2009-02-23 @ 23:09:15
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Proforma

Ja, tiden går fort även för mig som är hemma på dagarna, den bara rusar iväg. Hoppas kursen är givande så det inte känns helt meningslöst!

Ha det så gott!

Kram

2009-02-24 @ 00:17:17
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0