Storlek 164


Jag har hittat ett nytt ställe att handla kläder på, eller rättare sagt ett en ny avdelning inom H & M. Igår råka jag bara gå förbi tjej/barn avdelningen och såg dessa byxor som jag föll för. Första tanken var naturligt vis, synd att de inte finns för dam. Men efter en närmare titt så såg de rätt stora ut för att vara till barn, de fick följa med in i provrummet och de passa utmärkt. På prislappen står det storlek 164, 13-14 år för endast 179:- Både priset och storleken kändes rätt okej. Jag slog till, samt på två andra plagg från just tjej/barn avdelningen. Plötsligt så fick men en ny avdelning att kolla in men framför allt blir det mycket billigare.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja du har ju alltid varit mindre än alla oss andra så det har ju sin fördel också ler, huvudsaken att det passar så kan man skita i vilken storlek det är och det är ju ett plus att priset blir billigare särskilt i dessa tider som vi har nu, tummen upp!!! Ha det gott!

2009-07-20 @ 13:00:27
Postat av: Jenny

BRA!!! Det gör jag med!

2009-08-08 @ 01:14:17
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: petra

Jag brukar oxå shoppa på barnavdelningarna. Jeans köper jag på KappAhl hhahahah. Massa tunikor, tröjor koftor osv på H&M har ju mycket bättre pris på barn avd.

Ibland är det bra att vara liten ;)

2009-09-10 @ 21:33:47
URL: http://godisfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0