Ett år med nakirlu

En pippi på krok skulle vara en rolig accessoar  i uterummet.


Bild: likasom.com

Tiden går  fort att man hinner knappt med. För ett år sen blev jag inspirerad av att läsa och titta runt bland alla bloggar att jag en varm sommardag själv starta upp en. Tanken var att främst nå ut till nära och kära som vi inte träffar varje dag, med händelser om vår lilla familj. Men ju mer man kom in i denna värld ju roligare blev det och allt mer inredning och inspiration har det blivit. Fast det är ju faktiskt en väldigt stor del av mig och min familj. Alla dessa trevliga kommentarer och kontakter på olika vis som har förgyllt ens vardag, är jag glad att jag inte är utan. Bloggandet kommer att fortsätta men som ni säkert märkt så kommer inläggen inte lika ofta som innan. Tack för att ni tittar in hos mig! Hoppas att ni vill följa min blogg även i fortsättningen! Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Milla

Så klart följer jag med på ett nytt roligt bloggår!

Även om jag inte kommenterar så flitigt...

Kram

2009-06-22 @ 23:45:42
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Proforma - Irene

Visst följer jag med! Jag har ju dig med på bloglovin så jag ser dig :)

2009-06-23 @ 00:16:32
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag läser så gärna din blogg så bara fortsätt! Dock saknar jag svar på min utmaning till dig...... Kram!

2009-06-23 @ 07:38:42
Postat av: Carina

Alltid trevligt att läsa din blogg! Dålig på att kommentera dock, får skärpa mig:-)

Kram!

2009-06-23 @ 13:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0