I en stuga vid havet på österlen

Vi har varit iväg på en liten mini semester. Helt underbart om man bortser från att det nästan blåste kuling och barnen blev fästingbitna. Man är väl ganska van vid att den svenska sommaren är som den är men de där fästingarna är inget jag gillar. Jag är nog lite väl nipprig, men barnen kollas igenom med jämna mellanrum.

Nu under semestern ska jag ta mig en tripp till Ting Ute & Inne för att få lite inspiration. Det hade varit skoj om man någon gång skulle få dem att skissa på en trädgård till en. Fast en vinst på lotto är nog ett måste först.

Bilder: Ting Ute & Inne

Kommentarer
Postat av: Proforma

Fästingar är inte att leka med... denna pyttelilla insekt! Usch, vad äckliga dom är!

Ting Ute & Inne har jag hört talas om många gånger, synd att det ligger så långt från mig.



Irene

2009-07-22 @ 00:59:06
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag hänger gärna med till Ting Ute & Inne!

2009-07-22 @ 08:09:52
Postat av: jenny

usch för färstingar...äckliga små varelser. Ting ute & inne verkar vara en affär med mycket fint.

2009-07-22 @ 10:18:00
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Ingela

Där är härligt att gå. GIllar det verkligen. Njut !!!

2009-07-25 @ 12:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0