Vilken överraskning!



Bild: Ulrika

Vilket lyckligt slut det blev på min dag på jobbet. Min kära vän och kollega Kicki överraska mig när vi skulle åka hem. Du är fantastisk! Som en tidig födelsedagspresent fick jag denna efterlänktade bok Älskade hem. Här visas helt fantastiska bilder från nio svenska familjer med mycket personlighet, loppisfynd, heminredning från IKEA och dyrgripar. Gemensamt för alla familjer är kärleken till livet hemma.  Den har översatts till 16 språk och säljes i 21 länder. Med den vill IKEA sprida svenska heminredningstankar runt om i världen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken jättefin present du fick, visst blir man glad när man någon gång får något oväntat från en vän eller kollega, folk borde göra så lite oftare tycker jag, kram på dig Ullis!

2011-04-07 @ 10:38:27
URL: http://megaciccigirlgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0