mjuka färger



För en tid sen var vårt hem ganska stelt och inte så varmt och personligt som man vill att det ska vara. Jag har alltid haft en tendens att gå på enbart svart och vitt, vilket i bland kan bli lite trist. Att få in det bruna, naturliga och gröna i form av växter mjukar upp det, vilket har fått oss att trivas lite extra. Vi har nu bott i vårt hus i tre år och det får ta sin tid att bo in sig. Det roliga ligger i att man aldrig blir färdig utan nya projekt avlöser varandra.

Collaget visar produkter från:
Urban Living
Nostalgi
Olsson Gerthel




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag tycker också om att ständigt ändra om med olika saker för miljön hur man har det runt omkring sig påverkar oss mer än vad vi tror och även sakerna vi har omkring oss, har vi vackra saker runt om oss så mår vi bättre och sen har jag alltid varit intresserad av inredning så det är nog därför som jag tycker så mycket om att fixa och göra det mysigt här hemma, min sambo tycker att det blir fint men han är INTE intresserad av att delta i det hehe! Jag kan tänka mig att din Man är lika intresserad av det ler, kram på dig!

2011-01-18 @ 22:43:16
Postat av: Lollo

Vi har bott i vårt hus i drygt ett år och vi är långt ifrån klara med inredningen. Men det måste få ta sin tid. Jag är sådan att jag väntar gärna lite extra på att hitta saken med stort S istället för att köpa första bästa...



Härlig blogg Du har! Mycket inspiration, det gillas!

2011-01-19 @ 13:36:38
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ärligt talat Ulrika, jag tror aldrig att man blir klar med inredningen eftersom man hela tiden gillar att ändra ler

2011-01-19 @ 15:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0