Vårt nya kök


Bild:Ulrika

Jag har nästan tillbringat hela helgen i köket. Jag har i tre års tid väntat tills denna stund skulle komma och nu var den här. När vi flytta in i vårt hus var det till ett helt nytt IKEA kök men med fel luckor enligt mitt tycke. Det tog bara emot att "kasta" ut ett nytt kök och sen var det naturligtvis en pengafråga. Något jag har känt stor tacksamhet för är att stommen varit IKEAs, man kan på så sätt förändra ett kök utan att lägga ner hela sin förmögenhet. Det tar dock lite tid och tar på ens krafter, alla dessa listor och socklar som ska sågas till och komma på rätt plats. Det finns en del saker kvar att göra så det får bli en del av köket som visas.



Bild: Ulrika

Så här såg det ut från början!



Kommentarer
Postat av: Daniella

Detta har jag helt missat!! Gud så fint det blev med vita luckor och vilken skillnad mot det gamla.



Ha en mysig ledig dag i morgon! Kram kram

2011-05-10 @ 21:50:49
URL: http://daniellawitte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0