Sticka

 
Bild: plaza

Jag vet inte vad det är, men när vintern kommer på intåg vill jag börja sticka. Det är aldrig något som skulle komma på tal under resten av året, men helt klart nu. Att titta på dessa bilder får mig bara att vilja springa till närmsta garnbutik för att köpa stora stickor och riktigt härligt garn i den beige/bruna skalan, så ska det bli en stor härlig pläd. Eller så ska jag leta i barnens pinnhög efter ett par att tälja till. För dig som blev inspirerad men inte vet hur man gör kan du kolla in här.





Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Det lät riktigt mysigt! Borde ta mig tid och lära mig sticka.

2010-12-01 @ 12:28:11
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0