Nöjd!

            


Bild: Ulrika


Nu är jag äntligen klar med mitt sidebord som jag målat på i tre dagar. Det införskaffades på en loppis
i somras för 30kr. Även jag har fått en skvätt färg här och där, jag tänker var gång jag ska göra något med färg att jag inte kommer att kladda vilket förmodligen aldrig kommer att hända. Ett bra tips på om man doppar håret i målarburken och färgen inte är vattenlöslig, är att gnida in olivolja vilket funkar.

Det är en sak som fattas, det kommer att komma en tofs till skåpet. Jag blev så inspirerad av andantes inlägg så något liknande ska jag försöka mig på.


Kommentarer
Postat av: Anna Lagerholm

Vad fint det blev!!!

2010-11-18 @ 22:38:29
Postat av: Proforma - Irene

Tänk vad lite färg kan göra... jättefint!

Tofsar är ju på väg in igen så du ligger helt rätt i tiden.

2010-11-18 @ 23:46:20
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Pernilla Olsson

Wow så fint det blev, vad duktig du är! jag är imponerad! Kram Pernilla

2010-11-19 @ 06:14:26
Postat av: Mickan

Jättefint!! Jag vill också fynda ett sideboard till vårt tv-rum. Får jag ta ditt? ;)

2010-11-19 @ 18:31:03
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: nancy

hej vännen

wow!!

Du är så pysslig, vi får ta en loppisrunda en dag,

ett sådant vill jag oxå fynda..... men lata jag skulle ju vilja ha det färdigt ;)

ha den skön helg

kramisar

2010-11-19 @ 20:18:01
URL: http://resdamm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja jösses vad fin den blev, där ser man hur mycket pengar man kan spara om man bara lägger ner lite tid och färg på en gammal möbel.

2010-12-20 @ 15:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0