en vanlig dag


Bild: Ulrika

Tiden bara försvinner. Det finns så mycket man skulle vilja hinna som att fixa hemma, måla, dreja och vara allmänt kreativ. Men dagarna fylls av allt annat just nu. Låt det bli ljusare och varmare så dagarna blir längre.

Idag körde jag hemifrån 06.00 för att plocka upp min kära kollega som är en av två om bloggen Kicki & Emme & havtorndesign. Sen har det varit fullt ös och super skoj på jobbet, som vi for ifrån 16.00. Där efter hämtades två barn från dagis och fritids, hem för att hämta träningskläder till Jonathan som skulle träna pingis, hem och göra kvällsmat sen blev det en sväng in i duschen för att sedan krypa ner i sängen och sova. (pappan jobbar kväll därav allt på mig) 

Pu! Nu blir det en kopp kaffe, bloggen och jag. Fast någonstans gläntar dörren till allt det där andra som man måste göra....plocka undan, tvätta o vika tvätt, förbereda för i morgon, städa och kanske plocka upp den där träningskassen som står i hallen. Men just nu så är det faktiskt bara här framför datan jag ska vara, punkt slut. Dagarna då dörren är vid öppen för alla måsten så får bloggen vänta, för då infinner sig inte tillräckligt med inspiration som kan ta över allt det där.  

Hur ser en vanlig dag ut för dig?

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej kära kollega! Nu kan du även slå dig ner i ett par becksvarta Vågö. Lycka! Kram

2011-03-07 @ 20:18:43
URL: http://Www.havtorndesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0