Höst

Jag tycker om hösten! Det är en tid då man med gott samvete får vara inne och pyssla, krypa upp i soffan med filten -dricka varm choklad och tända kaminen. Har börjat så smått med att städa undan sommarkrukorna och fixa till inför höstens blommor. Känns kanske konstigt så här i mitten av augusti att sommaren är slut, för det tror jag att den är. Det är inte mig emot. Jag är ganska pedantisk och somaren gör att man drar in sand, gräs och alla sorters flygande djur. Ska bli ganska skönt att få städa undan allt detta.




Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker också om hösten MEN jag föredrar sommaren och jag vill inte att den skall vara slut än! Å andra sidan kommer sommaren igen senare i höst, får vi hoppas i alla fall, eller hur?

2008-08-19 @ 18:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0