väggbonad

Hade vi haft högt i tak skulle denna pryda en vägg!


bild:Designonline
collage:privat

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej! Tack för kommentaren på min blogg. :-) Ja du, det är inte lätt att hinna med allt man vill göra. Jag har själv väldigt svårt att sitta still (en stor del i förklaringen hur jag hinner med mina projekt), så när barnen kommit i säng kör jag igång med mina projekt. Dessutom jobbar maken kväll varannan vecka så då är jag ensam hemma, vilket gör att jag håller på och fixar och städar mest hela tiden. Trivs med det helt enkelt! Jag kopplar av när jag bloggar. Ser ytterst sällan på TV. Dessutom behöver jag inte sova så många timmar. Brukar lägga mig runt 24 nån gång och upp vid senast halv sex.

Alla mina renoveringar utförs efter att barnen har kommit i säng. :-D Och är det nåt som jag måste hinna med på dagtid så har jag nog tur att jag har barn som tycker det är roligt att vara med på ett hörn. Utan att det för den skull blir totalt kaos. :-) Men dom är så vana vid att jag håller på och grejar mest hela tiden. Äldsta sonen är väldigt uppmärksam på minsta lilla detalj som ändrats i hemmet och brukar komma med beröm och uppmuntrande ord. Han är bättre på det där än maken. ;-) Jag hoppas att DIN tid kommer snart! Trevlig vecka!

2008-08-04 @ 21:49:56
URL: http://fixaodona.blogg.se/
Postat av: princessmamman

Precis den har jag också gått och smakat på ... i nästan två år nu. Visst är den fin? Jag har funderat på att sätta upp den på hallväggen på övervåningen (där ni har förnstret). Jag tror nog att den skulle få plats... Det finns en jättefin med ett pandaansikte också (men den innehåller några klickar färg!).

2008-08-04 @ 21:51:26
Postat av: Ulrika

Isabelle: Jag har också en son som märker allt man gör hemma och ger det berömm. Tiden den kommer..o projekten de väntar

Princessmamman: Köper du tyget vill jag komma o titta....

2008-08-04 @ 22:07:06
URL: http://nakirlu.blogg.se/
Postat av: tina

Den är sååå fin...nu ska jag läsa ikapp lite här hos dej!!



kram/tina

2008-08-05 @ 15:26:55
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: ana

Ja det tyget gillar ju jag;-) och vi har ju inte så högt i tak!

2008-08-08 @ 22:23:44
URL: http://friskisense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0