Göteborg

Då var vi hemma igen! Vi tog oss en liten tripp till Göteborg i ett per dagar för att gå på Liseberg med kusinerna och farmor o farfar.  Det var första långa bilresan för Hannes och det gick bra. Men att vara på Liseberg mitt i sommaren bland alla andra är ingen hitt. Det var jätte fint väder och skoj på alla vis, förutom att man måste köa länge till alla karuseller. Att köpa åkband är nästan inget att rekomendera, för man hinner inte med att åka så mycket. Eftersom väderat var så fint och alla var goa o glada hade barnen det skoj. Jag tror inte att de tyckte det var så jobbigt med väntan. När vi nu var så nära våra vänner i Göteborg passa vi på att åka över till dem på lite lunch innan vi åkte hem.

      
      

Kommentarer
Postat av: Maria

Mkt bra bilder. Speciellt söt den på Jonathan och tjejen.

2008-07-12 @ 19:18:25
Postat av: jenny

Vi var där i fjol under september månad och det var lagon mycket med folk. Det är väldigt kul att åka karuseller ,men inte lika trevligt att stå och köa.. Du, jag har en ide .. Jag mailar dig!

2008-07-14 @ 23:55:49
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Ulrika

-Jag har en idé....nu blir jag nyfiken!

Kram

2008-07-15 @ 18:36:49
URL: http://nakirlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0