Sol???

Vad man längtar efter finare väder...men det lär vara på väg! 
Vi hade då tänkt åka till mina föräldrars stuga, för att få lite sol
och bad. Bara man slipper fästingarna (det är skräcken)!
Idag klippte vi vår häck som leder upp till ingången, vilken
skillnad det blir. Det ser så härligt ut.
Imorgon tar jag nog och åker till IKEA, det var så..länge sedan
att jag riktigt längtar. Tänk när man jobbar är man där varje dag
och nu blir det inte alls ofta. Att åka dit en sön, som det lär regna på
samt att det är REA är inte den bästa ekvationen. Men...vill man så vill man.
Jag behöver heltäckande haklappar (39:- för två är ett klipp) till Hannes. 
Idag har det gått riktigt bra med maten, hoppas att det fortsätter så.
Nu ska här kladdas så vi får riktig fart på ätandet. Sen lär det väl bli en
massa andra saker, vi får väl se....

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0