Önskelista till barnen

Julen börjar närma sig och barnen sitter och tittar i leksakstidningarna som dimper ner i lådan en efter en. Det hörs rätt skoj när de sida upp och sida ner säger  -Den ska jag köpa! Jag menar, önska mig! Men ack vad leksaker kostar...Sen har vi barn som inte är så värst roade av att leka med alla dessa leksaker, utan roar sig oftast med annat. Har hittat lite som jag tror hade blivit uppskattat om tomten kom med.




Pyssla pärlor: IKEA  49:-

Speja tunnel: IKEA  189:-

Gitarr
: Urban Living  210:-

Kaspar tapet: Designonline  649:-

Duktig köksredskap: IKEA  39:-

Duktig grytset: IKEA  99:-

Mula
: IKEA  79:-

Spis
: Urban Living  460:-

Jo Jo
: Urban Living  75:-


Kommentarer
Postat av: Stina

Spisen hade båda våra barn så mycket roligt med. Malin önskade sig alltid en tunnel men det blev aldrig att vi köpte en. Dock vet jag att hon på andra ställen haft jättemycket roligt med en sådan.

2008-11-10 @ 07:50:03
Postat av: Mrs. b

Där visar du mycket som jag också kan tänka mig till våra barn! Speciellt spisen ska vi fundera noga på... problemet är väl mest att hitta en bra plats! Barnens rum är på övervåningen och där är vi väldigt sällan.



Svar: Adventskalendern tycker jag kändes lagom, att bara ha 4 små paket per barn att tänka på (istället för 24). Så jag hoppas dom kommer att gilla det!

2008-11-10 @ 20:44:21
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Malin

Det behövde du inte veta om det mor skrev!

2008-11-25 @ 15:44:55
URL: http://onlymalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0