Klänning

Idag körde vi på en liten tur och hamnade då bl.a. i en VeroModa butik. Här kan man oftast hitta kläder till en billig peng, vilket man uppskattar. Idag hade jag extra tur! Gick in för att prova en blus som inte satt som den borde och där hängde denna klänning (som tjejen innan mig inte hängt tillbaka). Den såg fin ut så jag tänkte, att prova kan man ju alltid göra så vet man om den är till belåtenhet eller man bara kan glömma den. Den var perfekt, och priset var BARA 129:- Man måste ju då bara köpa den....





Foto: Ulrika

Kommentarer
Postat av: Proforma

Ett sånt fynd du har gjort! Jättefin!

Såg att du har länkat till mig, tack, så jag har gjort detsamma till dig.

2008-09-09 @ 21:32:23
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu får det snart vara sluthandlat för din del.

Behövs snart nya garderober, eller???

Vet iofs var man ska vända sig om man behöver låna ngt.BRA!!

2008-09-09 @ 21:39:44
Postat av: Johanna

Ja det är kul när man kan fynda ler min karl han tycker att jag behöver hundra garderober och ändå har vi många hehe, men det räcker inte. Jag är tokig i kläder har alltid varit men sen är man ju rädd om dom så man har ju dom länge också, för jag kan inte slänga något, därför så blir det ju mycket kläder som man får lägga i backar på loftet eftersom dom inte får plats i garderoben efter hand som man köper något nytt.

2008-09-12 @ 22:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0