Utmaning

Klädbutik - Princess i Ystad

Inredningsbutik - Urban Living

Godis - Choklad & lakrits

Stad - Nice

Dryck - Kaffe & vin

Musik - Mycket blandad

TV-serie
-  Tittar aldrig på serier.

Film
- Verklighetsbaserade, Thriller

Träning
- Promenader

Bakverk - Hallon & philadelphia muffins

Kaffe - Ja tack! Det blir massor nu när man är mammaledig

Så här går det till:
Kopiera texten och skriv dina egna svar. Gå till den som startade reflektionen, http://enbart.blogg.se/ och till den du fick inbjudan ifrån jennyshus och ge en kommentar. Innan du svarar med ett eget inlägg på din sida så sätt dig ner och fundera en stund. Ta några djupa andetag, koppla av och först när du känner dig lite avslappnad så svarar du. Välj ut några personer och länka till dem som du vill skall svara. Gå till dem du utmanat och skriv en kommentar att du utmanat dem.

Nu vet jag inte vilka som fått den här redan men jag skickar den till:

jennyk
tinaminastina
vitaanglar

Kommentarer
Postat av: Stina

Nu har ju jag ingen blogg....än....men jag vill svara ändå!

Klädbutik - MQ, Ankis



Inredningsbutik - IKEA (!)



Godis - Choklad, skumbananer, snus-klubba



Stad - Nerja



Dryck - rött vin, campari+juice



Musik - Sahra Brighton, Eric Gadd, Natascha Beddingfield + mycket annat



TV-serie - Om jag hinner fastnar jag gärna i vilken som helst, gärna sjukhusbaserad



Film - Deckare, James Bond



Träning - Promenader, gympa, stavgång



Bakverk - Gärna, dock inte gräddtårta



Kaffe - Ja då, så länge magen pallar

2008-09-13 @ 22:19:41
Postat av: Ulrika

Tack Stina! Har saknat dina inlägg. Tack för en trevlig kväll, hoppas att barnen sover!

2008-09-13 @ 22:33:45
URL: http://nakirlu.blogg.se/
Postat av: Stina

Det är väl i alla fall vi som TACKAR! God mat och trevligt sällskap som vanligt!

Ja, barnen och maken sover gott! Kram

2008-09-13 @ 23:03:52
Postat av: Proforma

Kula att få lära känna dig lite mer. Jag har också gjort den utmaningen.

2008-09-14 @ 13:50:17
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Fin och intressant blogg :)

2008-09-14 @ 13:56:44
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0