Trevlig jobb helg

Det har varit riktigt skoj att jobba i helgen, jag har fått inspiration, lusta att vilja byta ut en del grytor till det något bättre och inskaffa de snygga djupa tallrikarna EPISTEL. Vill man förnya sina grytor och då skaffa något riktigt bra rekommenderar jag IKEAs FAVORIT serie. Jag kommer skriva ett inlägg om denna serie vid ett annat tillfälle.



Skål o vas HAVTORN 79:-  IKEA
Durkslag Joseph Joseph  175:-  Urban Living
Glas Essence tumbler Iittala 130:-  Urban Living
Stilren radio Göte 375:-  FrankFrom
4L gryta FAVORIT 299:-  IKEA
haklap MATA 29:-  IKEA
Tagine STIL 499:-  IKEA
Djup tallrik EPISTEL 49:-  IKEA
Visp skål 155:-  FrankForm

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad mycket nytt och roliga saker.

Snart en tur till Ikea känns det som.

2009-01-12 @ 19:09:01
Postat av: Åsa/Designdrommar

Fint kollage med mycket fina saker. Kul att titta in här, som vanligt:)

(Lyckades bra med min Ikeaplan och köpte ljuskronan med 90% rabatt)

Kram Åsa

2009-01-12 @ 20:57:06
URL: http://designdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0