Ordning ger inspiration till det kreativa


Att titta in här ger mig inspiration men även ett enormt sug efter att åka på loppis.

Denna lediga dag har det rensats i mitt blivande arbetsrum/ateljé. Har man platsen är det nästan oundvikligt att det fylls på men en massa saker, urväxta kläder och annat som borde till sin riktiga plats på en gång, men på något vis hamnar här på en mellan station. Nu när mörkret faller på och det viner om knuten behöver jag få ordning på denna röra och börja skapa min plats till det kreativa.

Här ska det bli rum för drejning, målning och till fixande av loppisfynd. Jag ska bara insupa idéer på hur det på bästa sätt ska bli en bra arbets plats och en inspirerande oas. Så snart ska sommarens fynd få sig en förvandling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0